e-forvaltning er en kompleks opgave at kræver enighed og koordinering

Pr. definition er e-forvaltning simpelthen brugen af informations- og teknologi, såsom internettet, til at forbedre processer af regeringen.
Ofte er der ikke en hårde skelnen mellem e-forvaltning og e-demokrati. Tage afstemningen teknologi. At forbedret stemme teknologi reducerer regeringens omkostninger for at foretage en pålidelig stemme, er det e-regering. Men i det omfang det systematisk påvirkninger der stemmer, hvis stemmer tælles faktisk eller enhver anden variabel, der påvirker oversættelse af vælgernes præferencer til offentlig politik, det er e-demokrati.
Du skal bringe klarhed og definition til rollen af Customer Relationship Management inden for lokale myndigheder og støtte Råd i levere moderne, succesfulde og effektive lokale offentlige tjenester.
e-forvaltning er en kompleks opgave og kræver enighed og koordinering på tværs af agenturer og jurisdiktioner, og oprettelsen af en teknisk infrastruktur, der kan opretholde tjenesterne. Spørgsmål som deling af erfaringer, data og ressourcer skal testet og betragtes enhver e-regering agentur.
Websteder er den mest almindelige køretøj for at give elektronisk adgang til offentlige informationer. Ifølge nogle skøn, der har været mere end 10.000 e-government websteder udviklet i USA til dato. Disse omfatter den fulde vifte af føderale, statslige og lokale regeringer.
Lovgivning i det amerikanske senat kendetegner den måde lovgivere ofte blend e-demokrati og e-regering retorik, men i konkrete handlinger overvældende fokusere på e-regering. Den tværpolitisk E-Government Act af 2001, co-sponsoreret af 12 senatorer, siger to af dens vigtigste mål er: “at øge borgernes adgang til offentlige oplysninger” og “øge borgernes deltagelse i regeringen.”
Publishing retningslinjer: Du kan udgive min artikel i nyhedsbrevet, på din hjemmeside eller i din publikation, forudsat at du inkluderer den ressource boks i slutningen. Anmeldelse vil blive værdsat, men er ikke påkrævet.